Cerita Cekak Katresnan Bahasa Jawa

Blog yang berisikan konten bahasa jawa mulai dari dongeng bahasa jawa, legenda bahasa jawa, cerita rakyat bahasa jawa, cerita wayang bahasa jawa, hingga pidato bahasa jawa, ada juga aksara jawa serta tembang macapat

17 Agustus, 2015

Cerita Cekak Katresnan Bahasa Jawa

Kisah di bawah ini merupakan kisah yang dialami oleh Ningsih dan Prisma. Dalam cerita cekak katresnan bahasa jawa ini dituliskan kisah cinta mereka berdua. Seperti apa cerita cekak yang dituliskan menggunakan bahasa jawa ngoko di bawah ini? Simak selengkapnya yuk.
Saknalika takbukak selembar-selembar neng buku Diaryku, sadhela takwaca lan takeling-eling pambengen siji poro siji sing ana neng buku diaryku.

“Duh Gusti, apa iki kedadean? Dhisik sing jenenge tresna Monyet nalika aku SMP ning tetap nguwawa nganti wektu iki?” Takonku nang Gusti.

Tuutt.tuutt...tut...
“Siap-siap ya mengko jam 7 tak jemput.”
cerkak-bahasa-jawa-katresnan

Kuwi pesan singkat saka Prisma. Ya, Prisma dheweke yaiku tresna Monyetku naliko sekolah neng SMP, embuh ngapa bisa nguwawa nganti sajrone iki.

Jenengku Ningsih aku salah siji Mahasiswi neng Universitas neng kuthaku lan Prisma yaiku pacarku, pacar pisanku kawit aku SMP lan nganti wektu iki. Bersyukur aku nduwe pacar kaya dheweke, mbasi dheweke luwih dhemen mentingna kanca-kanca lan hobine ning dheweke ora tau nglalekne aku.
Aku isih eling wektu dheweke ping pisan ngomongke isi ati ne nangku.

Neng taman sing nganti wektu iki isih dadi panggon favorit ku lan dheweke, malah aku lan Prisma kerep ngentekake wayah bengi neng taman kuwi mung kanggo ngitung cacah lintang lan mrada becike langit akeh lintang sing disinari cahya rembulan. Ora lali ngeling-eling ujar awake dhewe dhisik.

Wektu kuwi neg cerita cekak katresnan bahasa jawa aku lungguh neng kelas 2 SMP lan Prisma kelas 3 Smp. Prisma ngajak aku kanggo menyang taman, takkira sih awake dhewe dolanan kaya biasane jebulna Prisma nduwe kejutan kanggo dak.

“Ningsih,” kondo Prisma.
“Ya, apa Kang?” Jawabku.
Baca Juga: Cerita Cekak Bahasa Jawa Tema Pendidikan
“Yen kowe dadi pacarku gelem ora?” Takon Prisma kanthi suwara ndredek.
“Loh kok takone ngunu Kang? Bukane kakang udah kandha yen arep fokus dhisik ana Ujian Nasional?” Jawabku.

“Aku ora bisa mikirke UN yen aku durung bisa yektekne pangrasaku karo kowe,”
“Prasaan apa Kang?” Jawabku kanthi isin

“Iki coklat kanggo kowe, kowe gelem ora dadi pacarku wektu iki, sesuk lan salawase?”
“Duh Gusti, apa sing tak rasakne sajrone iki padha karo sing Prisma rasakne? Ning ta iki mung tresna monyet menehan yen aku nduwe pacar aku pengene sing serius dudu dolan toh awake dhewe ta uga isih Smp isih cilik” ujar dak jero ati.

“He kok ngalamun?!” Kando Kang Prisma sing ngagetake lamunanku.
“Oh eng-ora kok, Kang”
“Dadi gelem ora?” Takon Prisma karo njulurkan tangane sing nggenggam coklat nang.
“emmm-gelem, Kang.” Jawabku karo nada isin-isin lan ngesem.
“Nah, iki coklate,”
“nuwun ya, Kang”

Sawektu, wektu aku ngeling masa nuliku karo Kang Prisma ora krasa jam nunjukake gebug 7.
Ting, Tong, Ting, Tong. Suwara bel omaha muni.

“Eh Kang Prisma, mlebu Kang!!” Ucapku karo ngesem enteng. “arep ombe apa Kang?” Takonku nang dheweke.
cerita-cekak-bahasa-jawa

“Ora usah dheweke, awake dhewe teras lunga ae ayo, oh ya ngomong-ngomong bulik Tini padha Om dineng endi?”
Baca Juga: Contoh Pengalaman Pribadi Plesiran dalam Bahasa Jawa
“Ora ngerti Kang, mau sih turene metu dilut ning ora ngerti kendi,” jawabku karo ngenakake jepit rambut bermotif bungga neng endhasku.

“Ohh gitu, ayo mangkat” ajake
“oke, Kang” sahutku. “awake dhewe arep kendi sih Kang?” Takonku nang cowok nduwe irung mancung kuwi.

“Entek mloto pipine kaya bakpau, awake dhewe kurang luwih 8 taun pacaran sing ora ngowah cuman pipi kowe ae deh,” ujare karo sethithik cekikikan.
“Dadi sifat dak ngowah gitu?”
“Ya ora, hehehe”
“Kowe tutup mata deh,” jaluke.
“Kanggo apa?” Takonku.
“Uwis aja bawel tutup mata ae,” jaluke karo naleni tutup mata sing aku enggo.

“Uwis bukak tutup matane,” kondhone.
“Waw!! Apik banget Kang nuwun ya..” Ucapku karo ngesem amba.
“Ettsss durung buyar,” jawabe karo menepuk tangan ping 2.
Dumadakan.
“Loh simbok? Bapak? Om Fadil? Bulik Dela? Loh ana Adre uga? Iki ana acara apa sih?” Takonku karo rai bingung.

Nuli Prisma ndodok karo ngetokoe kotak risi ali-ali perak karo berlian.

“Apa kowe gelem rabi karo aku Ningsih?” Tembung-tembung kuwi diucapke saka cowok sing sajrone iki dadi pacarku.
Baca Juga: Naskah Drama Bahasa Jawa Persahabatan
“Iki pangarahe apa sih? Aku isih engak paham?” Takonku nang kabeh wong sing ana neng kono.

Sesosok wedok separuh baya kuwi nyedhaki aku lan celathu.
“Prisma arep nglamar kowe yen kowe lulus kuliah wulan maret sesuk,”
“Sawise lamaran kowe terus rabi,” kondho Om Fadil karo gumuyu amba.
“Dadi kowe gelem ora?” Takon Kang Prisma karo esem becik sing ana neng raine.
“Aku gelem kok, Kang” jawabku karo ngesem amba.

Lan kuwi yaiku akhir saka cerito tresnaku sing kawiwitan neng SMP. Ana ngendi tresna Monyet bisa nguwawa dadi tresna sejati.

Bagaimana apakah cukup menghibur teman-teman semua kisah di atas? Demikian kisah cinta Ningsih dan Prisma yang tertulis dalam cerita cekak katresnan bahasa jawa.